rahsankal

rahsankal

rahsankal

rahsankal

ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی

ویژگی‌های یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی

تالار عروسی, تالارکده, تالار پذیرایی خوب, مراسم عروسی, باغ تالار

برای انتخاب یک تالار پذیرایی خوب برای مراسم عروسی باید چه ویژگی‌هایی را مد نظر قرار داد؟ آیا فقط ملاک هایی همچون قیمت تالار و مکان آن می تواند برای انتخاب کافی باشد؟

انتخاب یک تالار پذیرایی خوب تا حدی مهم است که می تواند بر کیفیت مراسم عروسی شما تاثیر مستقیمی بگذارد. اگرچه تعداد بسیار زیادی از تالارهای پذیرایی، خدمات عروسی را ارائه می دهند اما با توجه به انتظارات شما همه تالارها نمی توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند. از این رو قصد داریم معیارهای یک تالار پذیرایی خوب را برای شما بازگو کنیم تا قبل از انتخاب هر تالاری بتوانید اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورید.

مکان تالار پذیرایی

مهم ترین ویژگی که در هنگام انتخاب تالار پذیرایی باید به آن توجه کنید مکان و آدرس تالار عروسی یا باغ تالار محل برگزاری عروسی است. مکان تالار پذیرایی باید به گونه ای باشد که چندان از مرکز شهر دور نباشد و دسترسی به آن برای همه میهمانان و خانواده عروس و داماد راحت باشد. آدرس تالار برای همه به سادگی پیدا شود و مسیر آن شلوغ نبوده و خارج از محدوده ترافیک شهری باشد.

 هر چقدر میهمانان بتوانند آسان تر به تالار پذیرایی بروند، آنها از مراسم بیشتر لذت برده و زمان زیادی را صرف رفت و برگشت به تالار پذیرایی نخواهند کرد. از طرفی زمان رزرو هر تالار پذیرایی محدود است و باید زمان را حتما به گونه ای برای رفت و برگشت تنظیم کرد، که زمان زیادی برای لذت در تالار باقی بماند.

بنابراین یک تالار پذیرایی خوب برای شما، تالاری‌ است که در یک مکان بسیار نزدیک و در دسترس برای میهمانان شما قرار گرفته و ترافیک و شلوغی مانع از رسیدن میهمانان به آنجا نمی شود.

کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ امروزه از جمله طرح های بسیار پرطرفدار است که طرحهای روی آن شبیه به نقاشی های کشیده شده با آبرنگ می باشد. گل های آبرنگی بیشترین طرح های مورد استفاده در طرح های آبرنگی می باشند.

دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری های با طرح های آبرنگی برای اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند. کاغذ دیواری های با طرح آبرنگ جزو طرح های شاد بوده و محیطی بسیار فانتزی ایجاد می کند.

 کاغذ دیواری طرح آبرنگ بجز گل گاهی شامل طرح هایی می باشد که شبیه به نقاشی های طرح های کوبیسم می باشد. طرح کاغذ دیواری آبرنگی با رنگهای در هم در طراحی مدرن نیز استفاده بسیار زیادی دارند. این کاغذ دیواری ها شبیه به نقاشی سبک مدرن دارای طرفداران خاص خود می باشد.

ویژگیهای کاغذ دیواری آبرنگی (قسمت اول)

افرادی که نگاه هنری دارند و ذائقه هنری آنها بالاست در صورتی که علاقه دارند هم به اتاق به وسیله کاغذ دیواری نما و زیبایی دهند و هم ذائقه هنری آنها و حس زیبایی شناسیشان تقویت شود می توانند از کاغذ دیواری آبرنگی استفاده نمایند. ترکیبات مختلف رنگ و آمیختگی رنگها بر هم با تحریک سیستم عصبی می تواند قدرت منطق  و تفکر شما را بالا ببرد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

 معمولاً کسانی که از کاغذ دیواریهای طرح آبرنگ با خطوط پیچیده در هم استفاده می کنند با خیره شدن به آن به تفکر عمیق فرو می روند. انواعی از کاغذ دیواری آبرنگی طرح گل نیز وجود دارد که علاوه بر ویژگیهای قبلی که گفته شد این کاغذ دیواریها حس طراوت و شادابی را نیز القاء می کنند.

 

استفاده از کازت آیتونز

در پایان این آموزش خواهید آموخت چگونه پس از خرید گیفت کارت آیتونز (iTunes) از آن استفاده کنید.شما برای خرید نرم افزار یا فیلم یا کتاب یا .... از App Store یا از iTunes باید یک اپل آیدی وریفای شده و معتبر و یک گیفت کارت اپل به مبلغ دلخواه برای شارژ اپل آیدی تهیه نمائید.

خرید گیفت کارت

 توصیه میکنم برای ساخت اپل آیدی مطلب چگونگی ساخت اپل آیدی رایگان  دنبال کنید، و یا در صورت تمایل از امکان خرید اپل آیدی در سایت گیفتک استفاده کرده و اپل آیدی خود را سفارش دهید.قبل از هر چیز یک نکته ی بسیار مهم: پس از شارژ اپل آیدی و قبل از خرید هر محصولی از App یا iTunes استور باید جهت تائید مالکیت خود جواب سوالات امنیتی که اپل از شما میپرسد و شما هنگام ساخت آنها را پاسخ داده اید را وارد نمائید.

 گیفت کارت چیست 

 پس قبل از شارژ اپل آیدی مطمئن شوید که این سوالات و جواب ها را میدانید، چرا که در غیر این صورت نمیتوانید از موجودی اپل آیدی خود جهت خرید استفاده نمائید.پس از ساخت یا خرید اپل آیدی نرم افزار iTunes را از این لینک دانلود و نصب نمائید.سپس iTunes را اجرا کرده و مطابق عکس برای وارد کردن اپل آیدی و پسورد خود بر روی قسمت مشخص شده کلیک کنید.

خرید گیفت کارت اپل ۲ دلاری

سپس در پنجره باز شده مطابق تصویر اپل آیدی خود را در فیلد شماره ۱ و پسورد خود را در فیلد شماره ۲ وارد کرده و سپس کلید Sign In را کلیک کنید.

پس از آن مجددا بر روی آیکون کاربری و نام خود کلیک کنید و مطابق تصویر از گزینه Redeem را انتخاب نمائید.

در صفحه باز شده کد گیفت کارتی که از سایت دریافت کرده اید یا در پشت کارت هدیه شما حک شده است را در فیلد مشخص شده وارد کرده و کلید Redeem را بزنید.

پس از کلیک بر روی کلید Redeem موجودی گیفت کارت شما ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۵، ۵۰ و یا ۱۰۰ دلار به اپل آیدی اضافه میشود و شما یا هر شخص دیگری که اطلاعات اپل آیدی شما را داشته باشد میتواند از این موجودی برای خرید نرم افزار در App Store استفاده کند.

سایت گیفتک برای خرید انواع گیفت کارت  که در ادامه بیان میشود  در خدمت هموطنان عزیز می باشد:

خرید گیفت کارت psn امریکا , خرید گیفت کارت ایکس باکس , خرید گیفت کارت استیم ، گیفت کارت گوگل پلی ، خرید گیفت کارت 5 دلاری

 

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد صورت: استفاده از روشهایی از قبیل بند انداختن ، وکس و یا کندن موها با موچین در طوللیزر موهای زائد ممنوع است چون این روش‌ها در مراحل رشد موها تاثیر داشته و روند درمان را را مختل می‌کند ومیتواند نتیجه را تحت الشعاع قراردهد. در طول دوره درمان و بین جلسات تنها روشی که برای این منظور توصیه میشود ، استفاده از تیغ میباشد. نکات قبل از لیزر موهای زائد

از آنجایی که فقط بخشی از موها در زمان درمان در مرحله رشد فعال قرار دارند، چند جلسه درمانی و در فواصل 4 تا 6 هفته‌ای باید انجام شود تا در نهایت همه موها ازبین بروند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

اگرچه از بین بردن موهای زائد با روش لیزر درمانی بسیار نتیجه بخش است، اما موهای زائد پس از فقط یک جلسه درمان از بین نمیروند . هر تار مو دارای سه مرحله رشد میباشد ولی تنها در فاز رشد فعال است که تراکم ملانین در آن به اندازه ای است ، که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند.

معمولا موها در فازهای رشد متفاوتی هستند ولی همیشه مقداری از موها در فاز خواب (نهفته) می باشند، در این حالت موها فاقد ملانین یا رنگدانه می باشند. زمانی که این موهای وارد فاز رشد شود، دارای رنگدانه یا ملانین می شوند. از آنجا که لیزر مو ،  فقط موهای رنگدانه دار (در فاز رشد) را تحت تاثیر قرار می دهد ، در هر جلسه از درمان فقط یک سوم از موها که در این فاز قرار دارند ، ازبین میروند.

بنابراین جلسات درمانی باید هر چند وقت یکبار تکرار شود تا به مرور تمام موها را که در زمان های مختلف وارد فاز رشد می شوند را از بین ببرد . به همین دلیل ۴ تا ۶ جلسه برای رفع موهای زائد به فواصل 4 هفته لازم است تا تقریبا همه ی موهای زائد از بین بروند. البته گاهی درمان باید دفعات بیشتری تکرار شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

زمان ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد

اولین اثر لیزر دو هفته بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد مشخص می شود و قبل از آن هیچ اثری برروی موها قابل مشاهده نیست، ممکن است رشد موها ی لیزر شده ۱ الی ۲ هفته بعد از لیزر درمانی ادامه پیدا کند و سپس بریزد. ممکن است یک هفته بعد از انجام درمان موها همراه با شفت آن از پوست به سمت خارج رانده شوند و این احتمال وجود دارد که فرد به اشتباه تصورکند رشد موها افزایش یافته است . شاید این مسئله در قسمتهایی که موهای ضخیم دارند، بیشتر جلب توجه ‌کند.

بعداز گذشت دو هفته مو های لیزر شده شروع به ریزش کرده و بعداز اینکه دوباره رشد کردند نسبت به قبل سست تر و نازک تر می شوند ، رشد موها نیز کم می شود و هر بار که لیزر موهای زائد تکرار میشود به موازات آن تراکم موها نیز کمتر میشود تا اینکه بالاخره اکثر موههای زائد ( ۸۰ تا ۱۰۰ درصد ) از بین می روند .

 

فرشتگان کسب و کار و یا سرمایه گذاران فرشته

 فرشتگان کسب و کار؛ سرمایه گذاران فرشته

 فرشتگان کسب و کار و یا سرمایه گذاران فرشته Angel Investors در سرمایه گذاری های کوچک استارت آپ ها و یا کارآفرینان سرمایه گذاری می کنند. به صورت مرسوم فرشتگان کسب و کار بیشتر برای شروع یک فعالیت کارآفرینانه ایفای نقش می کنند و به کسب و کارهای کوچک کمک می کنند تا نخستین گام های رشد و توسعه خود را بردارند.

 کسب و کارهای موفقی همچون WhatsApp، Uber، Facebook و LinkedIn نمونه هایی از اعتماد گروهی از سرمایه گذاران به یک ایده خلاقانه و مشارکت در راه اندازی آن بوده اند. فرشتگان کسب و کار به دلیل اعتماد به یک ایده و برآورد پتانسیل رشد و توسعه آن، کمک های مالی خود را در اختیار گروه مدیریتی دارای ایده قرار می دهند بی آنکه در مدیریت و راهبرد آن کسب و کار دخالت عمده ای داشته باشند. میانگین مبلغ سرمایه گذاری در این روش تا به امروز چیزی بین 25 تا 100 هزار دلار از طرف هر سرمایه گذار بوده است که اغلب به صورت شبکه ای از سرمایه گذاران angel networks یاangel group در یک کسب و کار مشارکت می کنند. در ازای این سرمایه گذاری فرشتگان کسب و کار انتظار دارند تا در منافع آتی کسب و کار شریک باشند.

امروزه کارآفرینان به جای مراجعه به روش های معمول همچون بانک ها سعی در استفاده از روش های دیگر تأمین مالی دارند. در این روش، یک سرمایه گذار فرشته ریسک سرمایه گذاری در یک ایده نوین را می پذیرد. بدان معنا که در صورت شکست ایده، سرمایه گذار ادعایی برای سرمایه خود نخواهد داشت و در صورت موفقیت ایده، به دلیل ریسک بالای سرمایه گذاری سهم بالایی از منافع کسب و کار را مطالبه خواهد کرد.

به دلیل موارد بسیار بالایی از شکست یک کسب و کار نوپا، سرمایه گذاران حرفه ای به موضوعاتی برای سرمایه گذاری اعتماد دارند که پتانسیل بازگشت سرمایه ای معادل 20 تا 30 برابر سرمایه اولیه در طول 5 تا 7 سال وجود داشته باشد و استراتژی خروج از کسب و کار exit strategy در مدل کسب و کار همانند واگذاری سهام به عموم، برای آنها پیش بینی شده باشد.

مقاله تامین مالی

کارآفرینان و صاحبان ایده گرچه باید پاسخگوی نیاز فرشتگان کسب و کار برای یک بازگشت سرمایه با نرخ بالا باشند، اما آنها این روش را در مراحل اولیه شروع یک بیزینس بسیار در دسترس تر از روش های دیگر همچون بانک ها یافته اند زیرا در این مرحله حمایت بانک ها به سختی برای آنها فراهم خواهد شد. اما به دلیل ریسک بسیار بالای سرمایه گذاری، یک ایده باید بسیار متقاعد کننده، خلاقانه و دارای نکات مثبت برای پذیرفته شدن از سمت سرمایه گذاران باشد.

سیلیکون ولِی Silicon Valley در ایالات متحده آمریکا یکی از معروفترین بسترهای حمایتی از کسب و کارهای نوپا می باشد و امکان استفاده از انواع روش های تأمین مالی مخاطره پذیر از جمله سرمایه گذاری فرشتگان کسب و کار در آن برای نخبگان و کارآفرینان مهیا شده است.

ابزارهای تامین مالی

ابزار اول: فکتورینگ

فکتورینگ یکی از ابزارهای تامین مالی است. شیوه‌ی کار این ابزار به این صورت است که شرکت، حساب‌های دریافتی یا مطالبات خود را به قیمتی پایین‌تر از آنچه که باید دریافت کند، به یک مؤسسه‌ی مالی واگذار می‌کند و در عوض، در مدت کوتاهی وجه نقد دریافت می‌کند. معمولا شرکت‌هایی که اعتبار کمی دارند یا کسب‌وکارهایی مثل تولیدکنندگان پوشاک، که باید مدت‌ها قبل از دریافت هزینه‌، محصولات را تولید و سفارش‌ها را آماده کنند، از این روش استفاده می‌کنند.

ابزار دوم: قرض گرفتن از دوستان و خانواده

قرض گرفتن از خانواده و دوستان برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، در تئوری، ایده‌ای بسیار هولناک به نظر می‌رسد. اما این نکته را باید در نظر بگیرید که بانک‌ها و سایر مراکز ارائه‌دهنده‌ی وام و قرض، برای پرداخت پول، انواع و اقسام مدارک مثلا طرح کسب‌وکار یا بیانیه‌ی اقتصادی را از شما درخواست می‌کنند، درحالی‌که اعضای خانواده از روی محبت چنین کاری را برای‌تان انجام می‌دهند. البته این پولی که راحت به‌دست می‌آید، ممکن است اشکالاتی هم به‌دنبال داشته باشد. برای اینکه با مشکل خاصی مواجه نشوید، موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

اگر می‌خواهید از خانواده و دوستان خود برای راه‌اندازی کسب‌وکار پول بگیرید، مطمئن شوید که این پول به‌عنوان قرض به شما داده می‌شود نه شراکت در سرمایه‌گذاری. هرقدر تعداد بیشتری از دوستان و اعضای خانواده‌ی خود را به‌عنوان سهامدار وارد کسب‌وکارتان کنید، در آینده با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوید. از نظر قانونی، مجبور خواهید شد که همه‌ی تصمیمات بزرگ را با مشارکت آنها بگیرید. اگر نظر آنها را در این تصمیم‌گیری مورد توجه قرار ندهید، می‌توانند از شما شکایت کنند و این به معنای به‌هم خوردن روابط خانوادگی است.وام‌های خصوصی مزایای فوق‌العاده‌ای نسبت به وام‌های سنتی دارند. در وام‌های خصوصی، نرخ سود عموما بسیار پایین‌تر از سودی است که بانک از شما طلب می‌کند. علاوه بر این، وام‌های خصوصی، نشانه‌ی حمایت مادی و معنوی از یک کسب‌وکار جدید هستند.همیشه به یاد داشته باشید که همه چیز را بنویسید و روی کاغذ ثبت کنید. این کار باعث می‌شود که اطمینان و اعتمادِ هردو طرف معامله جلب شود. همه‌ی مشکلاتی را که ممکن است با آنها مواجه شوید، در نظر بگیرید و برای پیشگیری یا مواجهه با آنها، قوانینی بین خودتان تنظیم کنید.

روش های تامین مالی

وام بانکی یکی از سنتی‌ترین و محافظه‌کارانه‌ترین روش‌ها برای تأمین سرمایه‌ی کسب‌وکارهای کوچک است. متأسفانه، یکی از سخت‌ترین کارها، گرفتن وام بانکی است. بانک‌ها علاقه‌ای به پرداخت وام به کسب‌وکارهای کوچک ندارند چون از کسب‌وکارهای بزرگ و وام‌های کلان، درآمد بیشتری خواهند داشت. اما با برخورد صحیح و ارائه‌ی طرح کسب‌وکار قابل قبول، ممکن است خوش‌شانس باشید و بتوانید وام بانکی بگیرید.

وام‌های تجاری معمول که بانک‌ها ارائه می‌کنند، غالبا شبیه به رهن است. برای این وام‌ها نرخ سود ثابت، پرداخت‌های ماهانه یا سه‌ماهه‌ی ثابت و تاریخ سررسید ثابت در نظر گرفته می‌شود. مدت زمان بازپرداخت وام‌ها به نوع وامی که می‌گیرید بستگی دارد؛ ممکن است وام کوتاه‌مدت (کمتر از سه سال)، یا بلندمدت (بیش از ۲۰ سال) باشد.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود وام بانکی، منبع تامین مالی مناسبی برای کسب‌وکارهای جدید نباشد، این است که بانک‌ها معمولا درخواست وثیقه یا سایر دارایی‌های موجود در شرکت را دارند که همین مسئله باعث مصادره‌ی اموال شرکت در برخی از شرایط خاص می‌شود. کسب‌وکارهای جدید معمولا دارایی زیاد و وثیقه‌های آن‌چنانی ندارند. به همین دلیل وام‌های بانکی برای پروژه‌های ساخت‌وساز، خرید تجهیزات و گسترش و توسعه‌ی کسب‌وکارهای کوچک بهتر است.

تامین مالی شرکتی

اما با همه‌ی این حرف‌ها، تسلیم نشوید و برای دریافت وام بانکی تلاش کنید. اگر از قبل ارتباط محکمی با بانک‌های محلی دارید، ممکن است بتوانید آنها را متقاعد کنید که سرمایه‌ای برای شروع یک کار به شما اختصاص بدهند. فراموش نکنید که یک طرح کسب‌وکار (بیزینس پلن) منسجم و اهداف تجاری واقع‌گرایانه داشته باشید.