rahsankal

rahsankal

rahsankal

rahsankal

کاغذ دیواری طرح آبرنگ

کاغذ دیواری طرح آبرنگ امروزه از جمله طرح های بسیار پرطرفدار است که طرحهای روی آن شبیه به نقاشی های کشیده شده با آبرنگ می باشد. گل های آبرنگی بیشترین طرح های مورد استفاده در طرح های آبرنگی می باشند.

دکوراسیون داخلی منزل

کاغذ دیواری های با طرح های آبرنگی برای اتاق خواب بیشترین کاربرد را دارند. کاغذ دیواری های با طرح آبرنگ جزو طرح های شاد بوده و محیطی بسیار فانتزی ایجاد می کند.

 کاغذ دیواری طرح آبرنگ بجز گل گاهی شامل طرح هایی می باشد که شبیه به نقاشی های طرح های کوبیسم می باشد. طرح کاغذ دیواری آبرنگی با رنگهای در هم در طراحی مدرن نیز استفاده بسیار زیادی دارند. این کاغذ دیواری ها شبیه به نقاشی سبک مدرن دارای طرفداران خاص خود می باشد.

ویژگیهای کاغذ دیواری آبرنگی (قسمت اول)

افرادی که نگاه هنری دارند و ذائقه هنری آنها بالاست در صورتی که علاقه دارند هم به اتاق به وسیله کاغذ دیواری نما و زیبایی دهند و هم ذائقه هنری آنها و حس زیبایی شناسیشان تقویت شود می توانند از کاغذ دیواری آبرنگی استفاده نمایند. ترکیبات مختلف رنگ و آمیختگی رنگها بر هم با تحریک سیستم عصبی می تواند قدرت منطق  و تفکر شما را بالا ببرد.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

 معمولاً کسانی که از کاغذ دیواریهای طرح آبرنگ با خطوط پیچیده در هم استفاده می کنند با خیره شدن به آن به تفکر عمیق فرو می روند. انواعی از کاغذ دیواری آبرنگی طرح گل نیز وجود دارد که علاوه بر ویژگیهای قبلی که گفته شد این کاغذ دیواریها حس طراوت و شادابی را نیز القاء می کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.